nieuws

SRAM wijzigt garantie procedure

algemeen

Vanaf 1 juli handelt SRAM alle garantiegevallen, in de Benelux, direct af via Dealer Service Direct (DSD) vanuit het Europees hoofdkantoor in Nijkerk. Dit geldt voor alle SRAM merken: SRAM, RockShox, Avid, Truvativ, Zipp en Quarq.

SRAM wijzigt garantie procedure
Reden voor de garantie-procedurewijziging is: ’ We willen directe feedback over onze componenten via onze dealers verzamelen.’ – Foto Tweewieler

SRAM stelt als doel alle garantiegevallen in 48 uur af te handelen. Dealers in de Benelux kunnen contact opnemen met SRAM DSD via:

Nederland: 0800 – 020 21 58

België: 0800 – 733 26

Luxemburg: 8002 – 68 75

Email: dsdbenelux@sram.com

SRAM Distributiepartners

SRAM bedankt de Distributiepartners in de Benelux, die gedurende de afgelopen jaren SRAM hebben ondersteund met garantie, voor hun support. De reguliere service van SRAM producten, bijvoorbeeld de revisie van een RockShox voorvork, en de verkoop van vervangingsonderdelen blijft aangeboden worden via SRAM’s Distributie partners.

Directe feedback

Mike Reisenleiter (SRAM Global Warranty Manager): “SRAM gelooft in de kracht van fietsen. We willen directe feedback over onze componenten via onze dealers verzamelen. Door directe en efficiënte garantie service zullen we beloond worden met informatie om onze investeringen in kwaliteit, productie en ontwikkeling nog verder te optimaliseren.”

SRAM DSD Benelux

SRAM DSD Benelux: geopend in 2009, bestaat uit een team van enthousiaste werknemers met ervaring in de fietsenbranche en/of after sales. Allen hebben een passie voor fietsen en fietsonderdelen en staan voor u klaar om u optimale technische service te kunnen verlenen.

Reageer op dit artikel