nieuws

Sparta ION Wall verkozen tot beste instore concept

algemeen

GEESTEREN – De Sparta ION Energy Wall is door POPAI verkozen tot beste instore concept. POPAI Benelux organiseert jaarlijks de Benelux POP Awards. Sparta won de prijs in de categorie ‘Displays: Auto & Accessoires en Rijwielen’.

Sparta ION Wall verkozen tot beste instore concept

GEESTEREN – De Sparta ION Energy Wall is door POPAI verkozen tot beste instore concept. POPAI Benelux organiseert jaarlijks de Benelux POP Awards. Sparta won de prijs in de categorie ‘Displays: Auto & Accessoires en Rijwielen’.

POPAI Benelux, het kenniscentrum voor ‘Marketing at-Reatil’, houdt zich bezig met in-store marketing & -communicatie die plaatsvinden in en om het fysieke punt van verkoop. Ter beoordeling van het ontwikkelde materiaal organiseert POPAI jaarlijks de Benelux POP Awards. Dit doen ze in verschillende categorieën, afhankelijk van de branche en het soort uiting. Sparta kreeg van de onafhankelijke vakjury de meeste stemmen, waardoor de Sparta ION Energy Wall het beste instore concept van 2008 werd.

De Sparta ION Energy Wall, afgekort SIEW, is sinds 2006 uitgeleverd aan Sparta dealers. De markt voor ION fietsen groeide enorm, waardoor Sparta besloot dealers de kans te bieden om deze fietsen op een goede manier te etaleren. De SIEW is voorzien van video- en audioapparatuur om de ION in beeld en geluid te etaleren. Verder is de SIEW erg flexibel. De dealer kan kiezen voor verschillende opstellingen met of zonder lessenaar of zelfs een fiets.

Het winnen van deze award betekent de waardering van het hele vakgebied van instore marketing en mag gezien worden als een bekroning voor al het werk dat de ontwikkeling van de SIEW met zich mee heeft gebracht.

Reageer op dit artikel