blog

Zonder concessies

algemeen

De column van Rolf Timmerman in Agualiteiten slaat ‘de spijker op de gevoelige snaar’.

De column van Rolf Timmerman in Agualiteiten slaat ‘de spijker op de gevoelige snaar’.

Deze directeur  van, misschien wel belangrijkste leverancier van toegevoegde waarden,  maakt in een enkele column duidelijk wat ik ook al heel lang probeer te verduidelijken. Lees of herlees zijn column in Agualiteiten even.

Retailorganisaties moeten, behalve het leveren van allerlei bedrijfsmatige standaardmiddelen meer emotie en spanning brengen. De ingetreden kleurloosheid moet doorbroken worden. Het onder 1 noemer brengen van verschillende identiteiten heeft niet zoveel zin. De, vaak unieke, krachten van sterke winkels kunnen heel goed aangevuld worden met de geweldige instrumenten die organisaties kunnen bieden.

Ik ben voorstander van een krachtig BikeTotaal, Profile, Fietswereld, misschien nog een paar,
en optimalisering van samenwerkingen. Nóg meer ben ik  voorstander van sterke winkels en merken.

De komende weken, tot aan 2009, is het dé tijd voor bezinning. Het kan niet anders dan dat het allemaal in 2009 heel erg goed gaat.

Graag positieve bijdrages.

Ron Haker

 

Reageer op dit artikel