Alles over Klantbeleving

Deze 3 winkels zijn finalist voor de titel Klantvriendelijkste Winkel van 2023

Deze 3 winkels zijn finalist voor de titel Klantvriendelijkste Winkel...

Atlas Fietsen in Alphen aan den Rijn, Ben de Ruiter in Nijkerk en Cyclobility in Gent: dat zijn de drie fietsenwinkels die doorgaan naar de finale...

Dit zijn de genomineerden voor de KLANTVRIENDELIJKSTE WINKEL van 2023

Dit zijn de genomineerden voor de KLANTVRIENDELIJKSTE WINKEL van 2023

De vakjury heeft de vijf genomineerden voor de Tweewieler Award voor de Klantvriendelijkste Winkel bekendgemaakt. We stellen ze met trots aan je voor!

Wytze Peenstra: “Mensen vergeten snel wat je hebt gezegd, maar vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” (foto Anne van der Woude)

'Klanten voelen het haarfijn aan als je je niet oprecht voor ze...

Wytze Peenstra is mede-eigenaar van dé modewinkel van Noord-Nederland, het 5.000 vierkante meter grote Modeplein Rinsma. Zijn personeel speelt een...

Ontwerper Johan Rietsema: “Alles gaat over aandacht, mensen willen gezien worden.”

Johan Rietsema: 'Fietshandelaar, heb meer aandacht voor je klant'

Als het gaat om aandacht voor de klant hebben, laten fietsenwinkels volgens retailarchitekt Johan Rietsema flink wat steken vallen. Hij noemt...

Tweewieler-PODCAST: hoe gastvrij is jouw bedrijf?

Tweewieler-PODCAST: hoe gastvrij is jouw bedrijf?

In deze podcast gaan Milo Berlijn. Ilse Janssen en René Bestevaar onder leiding van Annemarie Bruning in gesprek over gastvrijheid. Klanten die zich...

Wytze Peenstra (links) en Johan Rietsema voor de bar die bij binnenkomst van Heeren van Rinsma gelijk in het oog springt: “Hiermee geef je aan dat je er bent voor je klanten, dat je gastvrij bent.” (foto's Anne van der Woude)

Modeplein Rinsma voorbeeld voor de fietsbranche

Van heinde en verre komen mensen naar het Friese dorp Gorredijk om kleding te kopen bij Rinsma Modeplein. Het geheim van het succes is de aandacht...

Hoe gastvrij ben jij? | BLOG Ron Haker

Hoe gastvrij ben jij? | BLOG Ron Haker

Gastvrij zijn voor de klant. Dat klinkt heel logisch in deze tijd. Maar zijn we wel zo gastvrij? Ron heeft daar soms zijn bedenkingen bij.

Het gaat er er bij gastvrijheid niet alleen om dat klanten zich welkom voelen. Het draait ook om luisteren, doorvragen en adviseren.

Gastvrijheid is meer dan hoi zeggen en een kopje koffie aanbieden

Gastvrijheid gaat veel verder dan klanten welkom heten met een vriendelijk hoi en een vers gezet kopje koffie: het is klanten aan je binden, ze met...

Gastvrijheid - hoe pak je dat aan? Kijk hier het webinar terug

Gastvrijheid - hoe pak je dat aan? Kijk hier het webinar terug

Klanten worden steeds mondiger en kritischer. Bovendien is het lastiger om ze naar een jouw tweewielerwinkel te krijgen. Ook medewerkers veranderen,...

Doe mee aan de landelijke 'Week van de Stenen Winkel'

Doe mee aan de landelijke 'Week van de Stenen Winkel'

In de week van 9 tot en met 15 mei 2022 vindt de eerste landelijke 'Week van de Stenen Winkel' plaats. Een initiatief om lokale winkels in het...