nieuws

Uitbreiding inkoop- en marketingteam Kruitbosch

Home 2158

Uitbreiding inkoop- en marketingteam Kruitbosch
Het inkoopteam is versterkt met Ruud Meijerink in de rol van Strategisch Inkoper.

Kruitbosch in Zwolle heeft nieuwe medewerkers aangenomen op de afdeling inkoop en marketing. Het inkoopteam is versterkt met Ruud Meijerink in de rol van Strategisch Inkoper. Caroline Mots kwam in dienst als Marketing- en Communicatiespecialist en Alnout Koedijk als Marketing Sport.

Ruud Meijering is vanuit zijn rol als Strategisch Inkoper verantwoordelijk voor het lange termijn leveranciersmanagement en het verder ontwikkelen van de inkoopfunctie binnen Kruitbosch. Hij brengt een brede ervaring in inkoop- en projectmanagement met zich mee vanuit de verschillende branches.

Uitbreiding Marketing-afdeling

Sinds 1 september is Alnout Koedijk in dienst als Marketeer Sport.

Sinds 1 september is Alnout Koedijk in dienst als Marketeer Sport.

Sinds juli is Caroline de Mots in dienst bij Kruitbosch als Marketing- en Communicatiespecialist. Zij focust zich op de dealermarketing van de fietsaccessoires en -onderdelen binnen Kruitbosch. Caroline werkt volgens Kruitbosch graag met de juiste balans tussen creativiteit en strategie. Hiervoor was zij werkzaam bij Wehkamp als online shopmedewerker kinder- en sportmode en studeerde zij communicatie en grafische vormgeving.
Sinds 1 september is Alnout Koedijk in dienst als Marketeer Sport. Naast een fervent sporter(fietser) is hij vertrouwd met de fietsenbranche vanuit zijn vorige functie als (digital) marketeer bij Shimano Europe.  Binnen Kruitbosch is hij verantwoordelijk voor de marketing van de sportieve merken. Als allround marketeer heeft hij ervaring in zowel offline als online marketing, een combinatie die belangrijk is bij de samenwerking met zowel fysieke winkels als webshop.

Reageer op dit artikel