nieuws

Interactieve Touchpoint bestelzuil van FYN Software

Winkel 722

FYN Software komt met de Touchpoint bestelzuil. Een interactieve bestelzuil voor in de winkel, die gekoppeld is aan het winkelmanagementsysteem. Met de zuil kan de klant producten bestellen en afrekenen, terwijl de retailer klantdata kan verzamelen en daar zijn aanbod op af kan stemmen. Elke Touchpoint wordt op maat gemaakt voor de winkel.

Interactieve Touchpoint bestelzuil van FYN Software

De Touchpoint bestelzuil is meer dan een beeldscherm met toegang tot de webshop, zegt maker FYN Software. “In een geoptimaliseerde werkomgeving kunnen klanten onder andere producten opzoeken, productinformatie lezen en de actuele voorraad bekijken. Ook kunnen ze bestellingen plaatsen en die bestellingen direct afrekenen. Daarnaast verzamelt het Touchpoint waardevolle klantdata, zoals het zoek- en navigatiegedrag van de klant. Deze data kan de ondernemer gebruiken om zijn marketingstrategie te optimaliseren. Denk aan gepersonaliseerde aanbiedingen of het voorstellen van verwante of alternatieve producten.”

Elke Touchpoint bestelzuil op maat gemaakt

FYN Software produceert de Touchpoints in eigen beheer. “Daardoor is de menukaart aan opties oneindig en wordt ieder Touchpoint op maat gemaakt.” Het Touchpoint kan onder meer voorzien worden van een betaalautomaat, een cadeaukaartoptie, narrowcasting, een barcodescanner en een afspraakmodule.

Nooit meer uitverkocht

Is een product uitverkocht, zowel in de winkel als in de webshop? Via het Touchpoint kan de klant het product alsnog bestellen, rechtstreeks bij de leverancier. “Daar merkt de klant niets van. Hij blijft in de bestelomgeving van de retailer en betaalt dus ook diens verkoopprijs. De leverancier stuurt het product naar het huisadres van de klant. Compleet met factuur in de huisstijl van de retailer”, zegt FYN Software.

Aanvulling op het winkelteam

Het Touchpoint vervangt geen mensen, aldus Edwin Sanderse, CEO van FYN Software: “Menselijk contact is voor veel ‘fysieke’ klanten erg belangrijk. Een Touchpoint is vooral een aanvulling op het winkelteam. Klanten die graag zelf hun weg zoeken, worden met het Touchpoint voorzien in hun behoefte. Het winkelpersoneel houdt daardoor meer tijd over voor klanten die wel graag direct iemand spreken.”

Reageer op dit artikel