nieuws

Kruitbosch trapt af in DeFabrique

Retailing

Vandaag opent het Kruitbosch Bike Event dat naar verwachting door circa 1.100 ondernemers uit Nederland en België bezocht zal worden. Het event wordt vandaag en morgen (en volgende week maandag en dinsdag) georganiseerd in DeFabrique in Utrecht.

Kruitbosch trapt af in DeFabrique
Vandaag is het Kruitbosch Bike Event van start gegaan in DeFabrique in Utrecht.

Het Kruitbosch Bike Event heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een soort vakbeurs, want Kruitbosch staat er niet alleen met zijn eigen merken. Ook diverse leveranciers zijn van de partij: Buzaglo, Basil, New Looxs, Yepp, Bobike, Widek, Schwalbe, CST, Continental, AXA, Simson, Marwi, ABUS, KMC, Sigma, Tacx en Selle Royal.

Aftrap 60-jarig jubileum

Voor Kruitbosch is het event de aftrap van het 60-jarig jubileum, dat volgend jaar een feit is. Het thema van deze editie is dan ook ‘Partner in Retail, since 1955’. In het kader van dit jubileum zal Kruitbosch een nieuwe huisstijl met een nieuw logo presenteren.

Cortina: ‘one brand, one story’

Daarnaast zal Cortina vanaf nu als overkoepelend merk in de markt gezet gaan worden. “Wij concentreren ons op Cortina onder het motto ‘one brand, one story’, waarbij we de ‘Fietsen is fashion’ collectie hebben opgedeeld in drie stijlgroepen, waarvan er twee ook leverbaar zijn in een elektrische versie. Alpina wordt volop ingezet als hét lifestyle merk voor kinderfietsen,” aldus Wilco Kruitbosch.
“Verder kunnen we onze dealers nog meer ontzorgen in het retailen en maken met de nieuwe tool ‘Klant in kaart’ een mooie stap vooruit in 2015. In het verlengde hiervan wijs ik u graag op ons seminar ‘Klant in kaart’, waarin Roel van de Berg, iedere dag om 16.00 uur vertelt over consumentengedrag en hoe je hier op in kunt spelen.”
Het Kruitbosch Bike Event is op 6, 7, 13 en 14 oktober geopend van 11.00-22.00 uur in DeFabrique in Utrecht.

Reageer op dit artikel