nieuws

Kruitbosch Sportief trekt nieuwe dealers aan

Retailing

Met een opvallende eilandstand op het Kruitbosch Bike Event wordt speciale aandacht geschonken aan de sportieve merken, waarvan de grossier uit Zwolle de exclusieve distributierechten heeft. Colin Robaard, accountmanager Sport, ziet tot zijn genoegen dat het aantal sportspeciaalzaken toeneemt.

Kruitbosch Sportief trekt nieuwe dealers aan
In het sportieve segment manifesteert Kruitbosch zich met de exclusieve distributie van MET, Nutrixxion, CamelBak, Topeak en Ergon.

In het sportieve segment manifesteert Kruitbosch zich met de exclusieve distributie van MET, Nutrixxion, CamelBak, Topeak en Ergon. “De manier waarop we onze producten presenteren, onder andere de helmen van MET, spreekt dealers erg aan. Wat de afgelopen dagen ook opvalt, is dat er bij dealers veel interesse is voor de nieuwe producten die wij presenteren,” zegt Robaard.

Groei

Door de distributie van sportief georiënteerde merken ziet Robaard het aantal sportieve speciaalzaken binnen het dealercorps van Kruitbosch toenemen. “Ons aanbod wordt voor deze dealers steeds breder en we zijn ook zeker nog niet klaar. Er zullen in de toekomst ongetwijfeld meer A-merken aan het assortiment toegevoegd worden gezien het huidige succes met onder andere Camelbak, Topeak en MET. Hierin zijn wij heel bewuste keuzes aan het maken, om de retailer in de toekomst de juiste merken te kunnen bieden richting consument. Maar vergeet niet dat wij, behalve de sportieve merken die wij exclusief voeren, ook KMC, Schwalbe en Continental in ons assortiment hebben. Die zijn voor sportieve speciaalzaken ook interessant.”

Bike MOTION Benelux

Kruitbosch heeft niet alleen oog voor dealers maar ook voor consumenten. Daarom zal de stand van het Kruitbosch Bike Event eind deze week eveneens te zien zijn op Bike MOTION Benelux, die a.s. vrijdag van start gaat. “Wie niet de kans gehad heeft om ons hier te ontmoeten kan, als hij niets wil missen, komend weekend (17 t/m 20 Oktober) nog altijd in de Jaarbeurs bij ons langs komen,” adviseert Robaard. “We gaan daar met een pompwedstrijd houden, waarmee voor de consumenten leuke prijzen te winnen zijn. Iedereen is van harte welkom!”

Reageer op dit artikel