nieuws

Warme douche voor Jacco de Bruin in Soest

Retailing

Positieve aandacht voor de service van de fietsvakhandel: Jacco de Bruin Uw Rijwielspecialist uit Soest kreeg deze week in het programma TROS Radar een warme douche van meneer Renders. Hij gaat met zijn vrouw een paar dagen naar een hotel in Soest. Ze willen in de omgeving een aantal flinke fietstochten maken. Bij aankomst blijkt echter dat mevrouw Renders is vergeten de display van haar fiets mee te nemen.

Warme douche voor Jacco de Bruin in Soest
Rijwielspecialist Jacco de Bruin krijgt de Warme Douche uitgereikt.

Dat betekent dat zij de elektrische ondersteuning niet aan kan zetten, en dat is nogal problematisch vanwege de sterke wind dat weekend. Meneer Renders zoekt een oplossing en komt terecht bij rijwielspecialist Jacco de Bruin. Hij belt naar de rijwielspecialist en legt het probleem uit. “Zonder na te denken zegt hij: ‘Kom maar met de fiets naar mijn zaak, dan zal ik kijken wat ik kan doen.’ Na een korte controle blijkt dat hij een identieke display in voorraad heeft. Zonder te aarzelen verwijdert hij de beschermende verpakking en plaatst hij de display op de fiets. ‘Zo, dat probleem is opgelost’, is zijn opmerking. Ik pak mijn bankpasje in de veronderstelling dat ik moet betalen, maar met enige verontwaardiging zegt hij: ‘Ben je gek, dat is niet nodig. Als u na afloop van deze fietsdagen de display in mijn brievenbus wilt doen is het in orde. Service is voor ons geen loze kreet.’ Fluitend fiets ik terug naar het hotel in de wetenschap dat mijn vrouw ontzettend blij zal zijn, en dat is inderdaad zo. We hebben twee dagen heerlijk gefietst in een prachtige omgeving en met mooi weer. Wat zijn we dankbaar dat er nog dit soort zakenmensen zijn! Daarom de Warme Douche voor rijwielspecialist Jacco de Bruin.”

Reageer op dit artikel