nieuws

Nieuwe aanpak Avancer gepresenteerd op Biretco Event

Retailing

Retailorganisatie Biretco heeft tijdens het Biretco Event, op 19 september, de volledig nieuwe opzet van haar private label Avancer gepresenteerd. Het Biretco Event had als thema ‘Samen doeltreffend’. In tegenstelling tot de afgelopen jaren was dit jaar gekozen voor een inloop event in Biddinghuizen, waardoor de ondernemers een bezoek aan het Biretco Event konden combineren met de nabij gelegen dealershows van de Accell merken en Gazelle.

Nieuwe aanpak Avancer gepresenteerd op Biretco Event
Met een opkomst van ruim 300 ondernemers, kijkt Biretco terug op een geslaagde dag.

Met een opkomst van ruim 300 ondernemers, kijkt Biretco terug op een geslaagde dag. De dag werd afgetrapt met een presentatie van Erik de Geus waarin de speerpunten voor 2014 werden benoemd. Het centraal stellen van de wensen van de ondernemer en het optimaliseren van het rendement, dat is waar de focus op ligt in 2014. Daarnaast kon gedurende de hele dag de nieuwe kerncollectie, bestaande uit de exclusieve modellen van Gazelle, Batavus, Sparta en de eigen merken Altra en Avancer, worden bekeken. Met het oog op marge optimalisering en verhoging van het rendement worden de exclusieve modellen en eigen merken door de ondernemers als een belangrijke toegevoegde waarde gezien.

Nieuwe aanpak Avancer

Biretco heeft voor haar breed inzetbaar merk Avancer voor een geheel nieuwe aanpak gekozen. De fietsen kennen geen modelnaam, hebben geen aanbevolen verkoopprijzen en kunnen door de ondernemer worden gepersonaliseerd. Het online vergelijken van prijzen door de consument wordt hierdoor lastiger. De optie tot het personaliseren van de fietsen middels de ‘powered by ‘naam ondernemer’’ werd enthousiast ontvangen.

Onderstaand filmpje geeft een impressie wat er op het Event aan de orde kwam.

Reageer op dit artikel