nieuws

NuVinci-Service Center breidt uit

Retailing

Het Europese NuVinci-Service Center in Gelsdorf bij Bonn heeft versterking gekregen. De elektrotechnicus Alexander Dreyer zal zich gaan richten op de klantenservice, technische opleiding en ondersteuning van de werkplaats.

NuVinci-Service Center breidt uit

“Door de groeiende marktpenetratie van NuVinci producten en de daarmee gepaard gaande stijging van het aantal service aanvragen, met name in het e-bike segment, hebben we besloten ons service center uit te breiden”, vertelt Jack Brandsen van Fallbrook Technologies, het bedrijf dat de NuVinci op de markt brengt.

Ondersteuning Harmony
“Alexander Dreyer zal naast de klantenservice, ook de afdeling verkoop gaan ondersteunen. Zijn kennis van de elektronica zal met name ingezet worden ter ondersteuning van de NuVinci Harmony, het automatisch schakelende systeem voor e-bikes.”

Naast zijn dagelijkse werk in het service center zal hij ook opleidingen gaan verzorgen voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren evenals workshops op beurzen. “Door mijn technische affiniteit hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan een verdere verhoging van de service niveau van NuVinci”, stelt amateur-mountainbiker Alexander Dreyer.

Nieuwe openingstijden
Door de komst van Alexander Dreyer zijn ook de openingstijden ook uitgebreid. Het NuVinci-Service Center Europa is open van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur. Telefoon +49 2225 9090563 (er wordt ook Nederlands gesproken) of via de e-mail: adreyer@fallbrooktech.com of eu-service@nuvinci.com.

Reageer op dit artikel