nieuws

Unigarant behaalt keurmerk klantgericht verzekeren

Retailing

Unigarant heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Dit kwaliteitskeurmerk, uitgegeven door de Stichting Toetsing verzekeraars, stelt strenge eisen aan voor de klant begrijpelijke en heldere informatie en voorlichting, zorgvuldige en voortvarende dienstverlening, goede telefonische bereikbaarheid, onderzoek naar klanttevredenheid en een eigen kwaliteitsbeleid en kwaliteitsmanagement.

Unigarant behaalt keurmerk klantgericht verzekeren

HOOGEVEEN – Unigarant heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Dit kwaliteitskeurmerk, uitgegeven door de Stichting Toetsing verzekeraars, stelt strenge eisen aan voor de klant begrijpelijke en heldere informatie en voorlichting, zorgvuldige en voortvarende dienstverlening, goede telefonische bereikbaarheid, onderzoek naar klanttevredenheid en een eigen kwaliteitsbeleid en kwaliteitsmanagement.

Gert Jan Westerman, Directeur Verzekeringstechniek van Unigarant, is verheugd met de toekenning: “Het is een beloning voor onze medewerkers en het geeft zekerheid richting onze tussenpersonen en verzekerden. We hechten groot belang aan het bieden van transparantie en zekerheid. De positieve rapportage van de Stichting geeft aan dat we op vele gebieden goed scoren en dat willen we ook in de toekomst blijven doen.”
 

Reageer op dit artikel