nieuws

Kroone en Liefting meest klantvriendelijk

Retailing

Met de titel: Ondernemer van het Jaar in de categorie detailhandel, is Kroone en Liefting uit het Noord-Hollandse Limmen gisteravond uitgeroepen tot meest klantvriendelijke retailer in deze regio. De jaarlijkse retailprijs is een initiatief van de Kamer van koophandel, Rabobank en de gemeente Castricum, Akersloot en Limmen (CAL).

Kroone en Liefting meest klantvriendelijk

LIMMEN – Met de titel: Ondernemer van het Jaar in de categorie detailhandel, is Kroone en Liefting uit het Noord-Hollandse Limmen gisteravond uitgeroepen tot meest klantvriendelijke retailer in deze regio. De jaarlijkse retailprijs is een initiatief van de Kamer van koophandel, Rabobank en de gemeente Castricum, Akersloot en Limmen (CAL).

 

“Het is een onderzoek naar retailers in onze regio waarbij vooral wordt gekeken naar klantvriendelijkheid in de breedste zin van het woord, dus ook hoe het pand in de omgeving past, of er goede parkeervoorzieningen zijn en dergelijke”, zegt Rene Borsjes, een van de eigenaren van Kroone en Liefting. “Winkels in de regio worden genomineerd door klanten, en vervolgens bezoekt een anonieme jury bestaande uit meerdere mystery shoppers de winkels. Op basis van hun ervaringen bepalen ze wie de winnaar is.”

Dat werd gisteravond gevierd met een feestje rondom de uitreiking, en vanmorgen ‘druppelt het gebak al binnen’ aldus Borsjes. “We hebben de winkel meteen versierd, krijgen flink wat free publicity in de regionale bladen hier, en gaan deze titel natuurlijk de komende tijd gebruiken in onze advertenties.”

Een paar van de pluspunten die werden genoemd door de jury:

  • Pand gaat goed op in de omgeving;
  • Zeer grote deskundigheid bij het personeel;
  • Assortiment meer dan ruim, overweldigend veel keuze.

Een verbeterpunt is volgens de jury de site van Kroone en Liefting, die ‘nog wat achterblijft bij de professionaliteit van de winkel.’

Reageer op dit artikel