nieuws

Tv-spots om pinnen te stimuleren

Retailing

Volgende week is het ‘de Week van de Veiligheid’, het moment voor ondernemers om weer eens kritisch te kijken naar hun veiligheidsmaatregelen. Dit jaar is ‘pinnen’ een van de belangrijkste pijlers tijdens deze week (10 t/m 16 oktober). Immers: hoe kleiner de kans op buit, hoe minder aantrekkelijk een zaak is voor criminelen. Via de winkelvloer en spotjes op tv vragen winkeliers, horecaondernemers en tankstationhouders hun klanten om te pinnen.

Tv-spots om pinnen te stimuleren

LEIDSCHENDAM – Volgende week is het ‘de Week van de Veiligheid’, het moment voor ondernemers om weer eens kritisch te kijken naar hun veiligheidsmaatregelen. Dit jaar is ‘pinnen’ een van de belangrijkste pijlers tijdens deze week (10 t/m 16 oktober). Immers: hoe kleiner de kans op buit, hoe minder aantrekkelijk een zaak is voor criminelen. Via de winkelvloer en spotjes op tv vragen winkeliers, horecaondernemers en tankstationhouders hun klanten om te pinnen.

Hoewel consumenten bij de meeste bedrijven al jaren gratis kunnen pinnen, toch rekenen zij nog vaak met munten en biljetten af. Dit is nergens voor nodig. Pinnen is veiliger en efficiënter en de meeste (kleine en grote) ondernemingen geven hier dan ook de voorkeur aan. Daarbij mogen ook kleine bedragen gewoon worden gepind. In tv-commercials die vanaf 3 oktober worden uitgezonden, vertellen ondernemers dit zelf.

De tv-spots zijn opgenomen op zeven locaties. Bij een marktkraam, een voetbalvereniging, een boekhandel, een supermarkt, een juwelier, een tankstation en een café. Allemaal hebben ze hun eigen reden waarom ze graag pinbetalingen zien en dat dragen ze vol verve uit. De filmpjes zijn online te zien op www.pinnenzakelijk.nl/pinneninbeeld

Ook op de winkelvloer laten ondernemers zien dat pinnen de voorkeur heeft. Er is voor dat doel gratis instore-communicatiemateriaal te bestellen via www.pinnenzakelijk.nl.

Reageer op dit artikel