nieuws

BBB Business&Fun Event druk bezocht

Retailing

HILVERSUM – Bij het maandag 12 september gehouden Business&Fun Event van Augusta Benelux in de Hilversumse Studio 21 zaten de mensen achterin op de rand van een podium. Reden, nog nooit was het event zo druk bezocht. Meer dan 600 man publiek luisterde en keek geboeid naar de productpresentaties en wervelende modeshow.

BBB Business&Fun Event druk bezocht

HILVERSUM – Bij het maandag 12 september gehouden Business&Fun Event van Augusta Benelux in de Hilversumse Studio 21 zaten de mensen achterin op de rand van een podium. Reden, nog nooit was het event zo druk bezocht. Meer dan 600 man publiek luisterde en keek geboeid naar de productpresentaties en wervelende modeshow.

Dit jaar is voor het eerst een apart Business&Fun Event georganiseerd voor Belgische BBB dealers, die aanstaande maandag plaatsvindt in Brussel. Daarbij komen de producten in twee aparte presentaties aan bod, een Franstalige en een Nederlandstalige. De introductie en modeshow zijn plenair.

Ondanks de tweede presentatie voor de Belgische dealers, was het bommetje vol in Studio 21 maandagavond. Verkoopdirecteur Marc Roelofsen trapte af met een openingswoord. Centraal thema dit keer was sportsponsoring, waar Augusta zeer actief mee bezig is. Later zag je dit thema in de dinerbuffetten terug, een Spaans (Vuelta) en een Frans (Tour) georiënteerd buffet.

Roelofsen vertelde dat ook dit jaar BBB weer met een grote stand op de Bike MOTION Benelux aanwezig is. Hij nodigde alle aanwezigen van harte uit op de inmiddels traditionele zondagavondborrel op de stand te komen. Verder vertelde hij dat de logistiek is aangepast, met de opening van het nieuwe magazijn in Taiwan. Nog meer verheugend nieuws, de BBB Koopdagen vinden gewoon weer jaarlijks plaats, ditmaal op 19 maart 2012, schrijf het vast in uw agenda.

Na de productpresentaties gaf marketing manager Frank van Eck een toelichting over de sportsponsoring door Augusta. “Naast dat we heel veel adverteren in consumenten fietsbladen, merk je dat onze sportsponsoring zeer succesvol is. BBB zie je terug in de landelijke en internationale media door de sportprestaties van door ons gesponsorde teams.”

Tegelijk met het nieuwe motto: BBB, All About Cycling, introduceert Augusta een nieuw logo. Een detail daaruit, The Flash, komt als subtiel detail terug op de BBB-uitingen. Ook de site heeft een nieuwe domeinnaam gekregen: BBBcycling. Deze is sneller te vinden voor consumenten.

Meer over het BBB Business&Fun Event leest u in de komende uitgave van het vakblad Tweewieler.

Reageer op dit artikel