nieuws

Body Scanning maakt gebruik van social media

Retailing

Body Scanning presenteert op de Eurobike een handige nieuw tool waarbij wordt ingespeeld op het gebruik van social media. Bij de nieuwe Body Scanning CRM 5 wordt de klant gefilmd tijdens het meten. Dit filmpje wordt opgeslagen en per e-mail naar de klant gestuurd met daarbij de naam van de detaillist. De klant kan dit filmpje vervolgens op bijvoorbeeld Hyves of You Tube downloaden en aan anderen laten zien, waarbij ook telkens de naam van de winkelier onder de aandacht komt.

Body Scanning maakt gebruik van social media

Body Scanning presenteert op de Eurobike een handige nieuw tool waarbij wordt ingespeeld op het gebruik van social media. Bij de nieuwe Body Scanning CRM 5 wordt de klant gefilmd tijdens het meten. Dit filmpje wordt opgeslagen en per e-mail naar de klant gestuurd met daarbij de naam van de detaillist. De klant kan dit filmpje vervolgens op bijvoorbeeld Hyves of You Tube downloaden en aan anderen laten zien, waarbij ook telkens de naam van de winkelier onder de aandacht komt.

Jim Palm van Body Scanning is enthousiast over dit nieuwe systeem. “Nu is de follow-up na een meting vaak iets wat er bij inschiet. De handeling beperkt zich tot de winkel. Nu trek je ook bij de klant thuis aandacht naar je winkel.” De extra kosten zijn 250 euro per jaar. “Als je een paar keer adverteert, ben je dat ook zo kwijt. Nu gaat je naam op Hyves en dergelijke heel lang rond.” Het systeem is ook op de Bike Motion te zien.

Reageer op dit artikel