nieuws

BOVAG serviceteam gearriveerd bij Alpe d’Huez

Retailing

In aanloop naar de Touretappe die vrijdag 22 juli wordt verreden met finish op de legendarische Alpe d’Huez, is een serviceteam van BOVAG neergestreken aan de voet van de ‘Hollandse Berg’. Supporters en toeristen met materiaalpech worden ter plekke weer op weg geholpen.

BOVAG serviceteam gearriveerd bij Alpe d’Huez

In aanloop naar de Touretappe die vrijdag 22 juli wordt verreden met finish op de legendarische Alpe d’Huez, is een serviceteam van BOVAG neergestreken aan de voet van de ‘Hollandse Berg’. Supporters en toeristen met materiaalpech worden ter plekke weer op weg geholpen.

Fietsbedrijf Jan Brinkman is namens BOVAG met twee monteurs ter plekke voor technische ondersteuning van fietsers die zelf de klim wagen. Trek en Juncker Bike Parts hebben daarvoor geheel belangeloos onderdelen beschikbaar gesteld. De beklimming stroomt dagen voor de officiële koers al helemaal vol met grote aantallen wielerfans die het beste plekje proberen te bemachtigen. Daaronder ook een heel groot contingent Nederlanders en vele recreanten die de 21 bochten van de Alpe d’Huez proberen te voltooien.

Professionals
Naast de twee monteurs van Jan Brinkman uit Dronten zijn er ook twee automonteurs van Autobedrijf Hazenberg uit Vries aanwezig. Met twee bussen vol gereedschap en met twee wendbare motorscooters is het BOVAG serviceteam van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat in de weer om iedereen te helpen. Niels Hansen, manager van BOVAG Fietsbedrijven, coördineert de activiteiten: "Nu reeds is het een drukte van belang op de Alpe d’Huez en iedereen is blij verrast om te zien dat er professionals klaarstaan voor snelle technische hulp. Ook de Nederlandse media schenken aandacht aan deze ludieke actie en daarmee zetten we de kernwaarden van het BOVAG-bedrijf weer op de kaart: service en kwaliteit, zelfs op onverwachte plekken!"

Reageer op dit artikel