nieuws

Campagne ‘Natuurlijk pak ik de fiets’ afgetrapt met Leontien van Moorsel

Retailing

ROTTERDAM – Leontien van Moorsel nam gisteren symbolisch het eerste bord in ontvangst van de nieuwe BOVAG-campagne ‘Natuurlijk pak ik de fiets’. Met deze campagne kunt u als ondernemer het positieve imago van de fiets benadrukken en aandacht vragen voor gezondheid, duurzaamheid en beweging.

Campagne ‘Natuurlijk pak ik de fiets’ afgetrapt met Leontien van Moorsel

ROTTERDAM – Leontien van Moorsel nam gisteren symbolisch het eerste bord in ontvangst van de nieuwe BOVAG-campagne ‘Natuurlijk pak ik de fiets’.

Met deze campagne kunt u als ondernemer het positieve imago van de fiets benadrukken en aandacht vragen voor gezondheid, duurzaamheid en beweging. Voor BOVAG-leden is een pakket met promotiemateriaal ontwikkeld en de bezoekers van de branchedag kregen deze aan het eind van de dag mee naar huis.

Thema van de branchedag was ‘New energy’ en dat kwam uitgebreid aan bod bij de presentatie van de nieuwe campagne, die ontwikkeld werd in samenwerking met het Instituut voor Duurzame Mobiliteit en TNO. In een filmpje werden 10 argumenten getoond waarom mensen zouden moeten gaan fietsen.  Deze DVD zit ook in het pakket dat is ontwikkeld voor BOVAG-leden.

Hierin zitten praktische zaken om met de campagne in de winkel aan de slag te gaan. Vanuit de BOVAG worden de leden later deze week nader geïnformeerd. Tijdens de FietsVAK kunnen leden een aktiepakket afhalen op de stand van BOVAG.

Reageer op dit artikel