nieuws

Hans Hagendoorn richt reclamebureau op tweewielerbranche

Retailing

‘S-HERTOGENBOSCH – Voormalig Twico-directeur Hans Hagendoorn gaat zich weer in de tweewielerbranche manifesteren. Met zijn nieuw bedrijf PrintConcepts.nl gaat hij zich onder andere richten op ongebonden tweewielerdetaillisten, die met een professionele uitstraling aan de weg willen timmeren.

Hans Hagendoorn richt reclamebureau op tweewielerbranche

’S-HERTOGENBOSCH – Voormalig Twico-directeur Hans Hagendoorn gaat zich weer in de tweewielerbranche manifesteren. Met zijn nieuw bedrijf PrintConcepts.nl gaat hij zich onder andere richten op ongebonden tweewielerdetaillisten, die met een professionele uitstraling aan de weg willen timmeren.

“Veel ondernemers zijn aangesloten bij retailorganisaties, maar er zijn ook nog genoeg ondernemers die dat niet zijn. Zij beschikken vaak niet over de (beeld)materialen om zich op een professionele manier te presenteren in hun reclame-uitingen”, zegt Hans Hagendoorn, die het prettig vindt weer terug te komen in de tweewielersector.

Hij zal zich met zijn bestaande reclamebureau The Line vooral concentreren op concept en strategie. In samenwerking met PrintConcepts.nl, dat zich vanaf september online toelegt op digitaal printmaatwerk, gaat The Line een beeldbank starten die de basis vormt voor diverse reclame-uitingen op maat, zowel in-store als massamediaal.

“We willen graag maatwerk leveren. Dus we inventariseren eerst bij de ondernemer wat zijn wensen zijn en dan gaan we daar passende media bij zoeken of desnoods laten maken. Ik heb ook de fietsfabrikanten aangeschreven of dat we ook over hun beeldmateriaal kunnen beschikken. Ook fabrikanten en importeurs hebben baat bij onafhankelijke detaillisten die voldoende afzetten en professioneel communiceren."

Reageer op dit artikel