nieuws

Merendeel ondernemers blij met displays op winkelvloer

Retailing

BERGHEM – Ondernemers staan open voor displays in de winkel. Volgens een onderzoek in opdracht van Hesling Products ziet zelfs 67% de voordelen van een display wel zitten. Hesling heeft recentelijk de markt van de fietskleding betreden met een eigen FastRider collectie.

Merendeel ondernemers blij met displays op winkelvloer

BERGHEM – Ondernemers staan open voor displays in de winkel. Volgens een onderzoek in opdracht van Hesling Products ziet zelfs 67% de voordelen van een display wel zitten.

Hesling heeft recentelijk de markt van de fietskleding betreden met een eigen FastRider collectie. Om beslagen ten ijs te komen heeft de producent van fietstassen, fietsmanden en regenkleding eerst marktonderzoek laten doen en heeft daarbij vooral ook naar de marketingaspecten gekeken. Opmerkelijk in de uitslag van dat onderzoek is dus de hoge acceptatiegraad als het gaat om plaatsen van displays in de winkel.

“Vooral kartonnen displays, waarmee actiematig gewerkt kan worden en die eenvoudig te verplaatsen zijn, spreken de ondernemers aan. Het gaat hen om het rendement per vierkante meter en met een doordacht display kan je heel efficiënt en sfeervol producten presenteren,” aldus Patrick Ebbeling, directeur van Hesling Products.

Het spreekt voor zich dat bij de introductie van FastRider fietskleding displays ingezet worden, waarmee het startpakket als een eye-catcher gepresenteerd kan worden zonder dat het teveel ruimte in beslag neemt.

Reageer op dit artikel