blog

Aftersales stress

Retailing

Volgens een aantal lezers ben ik de laatste tijd te aardig geworden en blaas ik alleen maar op loftrompetten. Nu is het dus weer eens tijd om met een scherpe pen te schrijven.

Aftersales stress

Elke dag weer hoor ik mensen in tweewielerwinkels teleurgesteld en soms zelfs beledigd en boos praten over de bijzonder matig functionerende afdelingen Aftersales van diverse leveranciers. Sinds er spanning aan fietsen is toegevoegd lopen spanningen op, maar ook bij gewone fietsen blijkt gewone adequate hulp, garantieafhandeling of het bieden van een normale aftersales service erg moeilijk te zijn, en daar moet razendsnel verandering in komen!

Wedstrijd
Bij deze schrijf ik een wedstrijd uit waarbij u de winnaar bepaalt door de volgende vraag te beantwoorden:

  • Welk bedrijf heeft de beste afdeling Aftersales en welke de slechtste?

Deel uw leed met anderen op dit weblog!

De beste After Sales afdeling verdient eeuwige roem en alle anderen moeten als de donder hun leven beteren. Verkopen is immers niet zo moeilijk, wat daarna gebeurt is eigenlijk veel belangrijker.

Ik reken op veel reacties die natuurlijk met goede redenaties en respectvol geplaatst worden. Ik ben benieuwd!

Reageer op dit artikel