blog

Flagshipstores

Retailing

Er komen steeds meer flagshipstores, eigen-merkwinkels en experience centers.

Er komen steeds meer flagshipstores, eigen-merkwinkels en experience centres.

Merida heeft een prachtig experience centre in Apeldoorn, Gazelle wil binnenkort alles laten zien en uitproberen met een permanente enorme beursstand in Utrecht en DBG gaat de MegaBike winkels omtoveren tot UNION en RIVEL VLAGGENSCHIPWINKELS om deze merken beter aan de man te brengen.

Bij Merida en Gazelle is het de bedoeling en het uitgangspunt dat ook de dealers er beter van worden.
 
Union en Rivel hebben tot nu toe het probleem dat ze een door deze merknamen gewenste plek op de winkelvloeren van de fietsenwinkels een beetje moeizaam veroveren.

Het aanbod van diverse merken die in dezelfde vijver vissen is, zoals u weer tijdens de FietsVak kon zien, erg groot.
 
Denkt u dat de dealers beter worden van de ideeën van voornoemde merken?

Ron Haker

Reageer op dit artikel