blog

Begrijpen

Retailing

Het blijkt dat ik niet veel begrijp.
Elke dag vertoef ik in fietsenwinkels met blije consumenten.

Het blijkt dat ik niet veel begrijp.
Elke dag vertoef ik in fietsenwinkels met blije consumenten.

Elke dag zie ik weer dat ‘fietsenmakers’ en klanten de aanschaf van een fiets als leuk, zinvol  en goed ervaren.

Morgen richt ik 3 pleinen in een winkelcentrum in…3 pleinen van 3 collega’s…Elk met eigen merken met soms wat overlap…3 fietsenwinkels die de consumenten willen bedienen. Samen, maar toch individueel.

De show van komende donderdag,vrijdag en zaterdag zal weer een succes blijken.

3 winkeliers verwennen de klant met noviteiten, specialiteiten en de onvermijdelijke ‘limited editions’.

Ik ben altijd blij als ik voor ondernemers zonder kinnesinne mag werken en begrijp klagers vaak niet…Sorry.

Vragen:

Hoe ervaren de winkeliers de, voor wederverkoop te leveren, toelevering van merkfietsen?

Wat is de mening aangaande al of niet afgesloten dealercontracten?

Welke fabrikant maakt waar wat overeengekomen is?

Het weblog staat tot uw beschikking….Graag gewoon zakelijk en met alle respect!

Met vriendelijke groet,

Ron Haker

 

 

 

 

 

Reageer op dit artikel