blog

Verantwoordelijkheden

Retailing

Jaren lang waren de fietsverlichtingsacties zwak, dom, simpel en niet erg aansprekend.

Jaren lang waren de fietsverlichtingsacties zwak, dom, simpel en niet erg aansprekend.
Het gaat dit jaar echt de goede kant op. Minister Eurlings is regelmatig op radio en TV en de grappige spotjes spreken de jeugd nu echt aan.
Natuurlijk is mijn, ism. het toenmalige reclamebureau PBSK ontwikkelde, slogan: FIETSEN ZONDER LICHT? ZIT ER SOMS EEN DRAADJE BIJ JE LOS? bijna niet te evenaren, hoewel de huidige actie  zeker bijna zo sterk is.

Wat doet u, als fabrikant, leverancier, detaillist?  Welk steentje draagt u bij?
Wijst u, als ‘fietsenmaker’ de klant die met een lekke band in de werkplaats komt op de gebrekkige staat van de verlichting?
Werken de fietslichtleveranciers nu harder?
Zijn de stellingen vol? Gaat u extra adverteren?  Etalages vól mogelijkheden? Maakt u mooie aanbiedingen?

Ik ben heel benieuwd naar alle wetenswaardigheden.

Laten we nu iets aan  ‘veilig fietsen’ doen……samen.

We leren zo graag van elkaar.

Met dank,

Ron Haker
 
 

Reageer op dit artikel