blog

WEERSTAND

Retailing

Even een zwak moment…minder weerstand. Dinsdagavond zou een nieuw blog verschijnen. Maar (R)online werd ziek zwak en misselijk. Wo en do geslapen, nu weer monter.

Even een zwak moment…minder weerstand. Dinsdagavond zou een nieuw blog verschijnen. Maar (R)online werd ziek zwak en misselijk. Virusje of zo. Wo en do geslapen, nu weer monter.

Veel mooie winkels gedaan, ook een nieuwe hele grote die een vrachtwagenlading decoratie door het vorige decoratiebureau op kan laten halen…Nu meer productpresentatie! In concurrentiegevoelige plaats verloopt de verkoop van Neo, Weekend én Limited moeizamer en stijgt de verkoop van high-end omdat mensen echt gek van fietsen zijn. Ook winkels met eigen merk verkopen bijzonder veel…eigen merk.Ik snap niets van onnodig prijsbederf en de houding van sommige fabrikanten tegenover zwakke fantasieloze afprijzende dealers. Piet de Wit heeft een ‘louter-sterke-merken’  winkel met museale/commerciële inrichting met EuroStore ontwikkeld die na Ron de fietsminnaars zal betoveren. Halfords blijft zwak in reclameuiting…Nu zelfs met de Basic…O, wat drollig. Ik zie Bristol al met Van Bommel als vergelijk.  

 

Reageer op dit artikel