blog

Sinterklaasje bonnebonnebonne is toch voorbij?

Fietsen

Sinds kort is er een NationaleFietsBon van 2 euro. Straks een van 1 euro?

Sinds kort is er een NationaleFietsBon van 2 euro. Straks een van 1 euro?
Kan iemand ons het hoe en waarom uitleggen?
Is het een verliespost voor de winkels?
Is het een slim bedachte methode om de kans op verlies, zoekraken of het vergeten van kleine bonnetjes  te vergroten, wat winst voor de uitgever betekent?

Het is in elk geval een hoop extra werk en misschien zelfs wel een risico voor de winkeliers.
Winkeliers gaan immers steeds meer bonnetjes opstapelen.

Persoonlijk zie ik liever een vast bedrag bij de aanschaf van een bedrijfsfiets én de instelling van een hoger bedrag bij aanschaf van een e-bike enne…Laat die bonnetjes maar zitten.
Bij leuke winkels met een leuk aanbod koopt men volgens mij toch wel.
 
Heel erg persoonlijk ben ik van mening dat ‘De bedrijfsfiets’ dat dan dus ook gewoon moet zijn.
De realiteit is vaak anders.
In de meeste gevallen kopen de mannen gewoon een race- of atb of een fiets voor hun vrouw of/en vriendinnetje en ‘kachelen’ nog steeds met de auto naar het werk.

Graag een discussie.

Bedankt,

Ron Haker

 

Reageer op dit artikel