nieuws

Bosch-zuil in Hartje Experience Center

Elektrische fietsen 715

Hartje Benelux heeft in het Experience Center in Zutphen een informatiezuil van Bosch geplaatst. Hiermee zijn ze een van de eerste bedrijven in Nederland met een dergelijke zuil. Veel e-bikes uit de collecties van de merken Victoria, Conway, i:SY en Tern van Hartje hebben een Bosch aandrijfsysteem.

Bosch-zuil in Hartje Experience Center
De zuil van Bosch staat op een centrale plek. Foto Hartje Benelux

Met deze Bosch eBike Systems informatiezuil in het Hartje Experience Center kunnen vragen van klanten beter beantwoord worden. De zuil is volgens Hartje een belangrijke tool in de consumentenvoorlichting over e-bikes.

Info Bosch-zuil opgedeeld

De zuil heeft een groot touchscreen waarmee de consument zelf aan de slag kan om specifieke informatie te vinden. De informatie op de zuil is grotendeels gelijk aan de informatie op de website van Bosch eBike Systems en gaat over onderwerpen als componenten, accessoires en upgrades, er staat een actieradius calculator op en diverse video’s. Het Hartje Experience Center in Zutphen werd eind maart dit jaar geopend. 

Mooie aanvulling voor Hartje

Volgens Gerko Groenendijk van Hartje Benelux is de informatiezuil een welkome aanvulling. “We hebben de zuil op een centrale plek gezet, zodat die goed opvalt. Zeker 90% van onze e-bikes hebben een Bosch systeem, dus dan is het zeker een mooie aanvulling op ons Experience Center. We kunnen klanten nu nog veel gedetailleerder informeren. Vooral de actieradius is altijd een geliefd onderwerp. Daarom is de actieradius calculator op de informatiezuil zo briljant. Aan de hand van een aantal vragen die we stellen, kunnen we vrij exact opgeven wat de actieradius zal zijn. Consumenten zien per vraag de actieradius veranderen. Dat werkt fantastisch.”

Imagoversterker Bosch eBike Systems

De informatiezuil is een handige tool, waarmee Bosch de brand awareness van hun eBike Systems nog verder wil vergroten. “Zo’n zuil versterkt het imago van Bosch en daar zijn consumenten wel gevoelig voor. Ze worden daarmee actief geholpen in hun aankoopbeslissing. Door deze professionele informatievoorziening voelen klanten zich gesterkt in de uiteindelijke keuze, die ze gaan maken,” aldus Groenendijk.

Toegevoegde waarde

Met het plaatsen van de zuil is Hartje Benelux één van de eersten in Nederland. “Ik wilde de zuil graag in ons Experience Center in Zutphen hebben. We hebben aan Bosch hun medewerking gevraagd en die volop gekregen”, licht sales manager Jurgen Kruitbosch toe. “Bosch is voor ons een belangrijke partner in de business, dus als we op deze manier goed kunnen samenwerken en elkaar versterken, dan is dat voor iedereen het beste.”

Foto's

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels