nieuws

Dubbel succes voor Sparta

algemeen

APELDOORN – Tijdens de POP 2008 sleepte Sparta de nominatie binnen voor de Sparta ION Energy Wall. De Energy Wall is voorzien van een groot LCD scherm met een digitale video player die tweemaal per jaar van inhoud wisselt. De POP is een jaarlijks terugkerend evenement dat georganiseerd wordt door POPAI (kenniscentrum voor winkelorganisaties, marketeers, fabrikanten en toeleveranciers van point-of-purchase-materiaal).

Dubbel succes voor Sparta

APELDOORN – Tijdens de POP 2008 sleepte Sparta de nominatie binnen voor de Sparta ION Energy Wall. De Energy Wall is voorzien van een groot LCD scherm met een digitale video player die tweemaal per jaar van inhoud wisselt. De POP is een jaarlijks terugkerend evenement dat georganiseerd wordt door POPAI (kenniscentrum voor winkelorganisaties, marketeers, fabrikanten en toeleveranciers van point-of-purchase-materiaal).

Sparta bedrijfskleding
Sparta bedrijfskleding is genomineerd voor company fashion award. De nominatie voor de company fashion award werd verkregen voor de onlangs vernieuwde ‘something special’ kledinglijn van Sparta. Bij de company fashion award gaat het, naast de bescherming en de veiligheid die de kleding de drager biedt, ook steeds vaker om het uitdragen van de corporate identity van het bedrijf. Holland Career & Workwear (HCW) wil met de Corporate Fashion Award het bedrijf, de instelling of de organisatie onderscheiden, die op de meest pakkende manier met bedrijfs- en imagekleding zijn corporate identity heeft doorgevoerd. Een onafhankelijke, deskundige jury van drie personenzal de nominaties beoordelen.

Reageer op dit artikel