blog

Succesvol of eenheidsworst

algemeen

Het stoort mij enorm dat mensen die geen verstand hebben van retail en al helemaal niet van consumentenwensen dingen gaan verzinnen. En dat terwijl bijvoorbeeld de boeken van buitengewoon Hoogleraar eMarketing & Distance Selling bij de RSM/Erasmusuniversiteit Cor Molenaar niet door die mensen gelezen is.

Succesvol of eenheidsworst
Het boek 'Actie! Noodplan voor de retail' van Cor Molenaar is volgens Ron Haker verplichte kost.

Buiten zijn boeken:’ Het einde van de winkels?’ en ‘Red de winkel!’ is zijn laatste leerzame schrijfsel ‘Actie! Noodplan voor de retail’ verplichte kost voor alle lezers van Tweewieler (ISBN 978 94 6220 057 9). Iedereen MOET van mij dat boek kopen én lezen. Eigenlijk is het hét cadeau voor onder de Kerstboom!

Niet spannend en aantrekkelijk

Cor schrijft wat ik al jaren zeg: “Succesvolle winkels zijn bijzondere winkels, minder succesvolle winkels zijn eenheidsworsten die met steeds dezelfde kerncollecties niet spannend en aantrekkelijk voor de toch nog steeds gretige consument zijn.” Simpel beoordelen en bestellen? Ga naar www.noodplanretail.nl.
Veel leesplezier……Cor Molenaar weet het namelijk echt.

Reageer op dit artikel